• حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی):

  • اهدای خون رییس سازمان به همراه معاونین و پرسنل

  • فراخوان طرح و ایده

  • ساماندهی دستفروشان خیابان امام

  • طرح ساماندهی و نظارت بر عملکرد بازارهای روز میوه و تره بار

  • طرح ساماندهی میدان دواب اورمیه

  • حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی):

  • حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی):

 

نظر سنجی

نظر شما در مورد سایت میادین میوه و تره بار شهرداری ارومیه چیست؟

ثبت نظر  نمایش نتایج

اخبار و رویداد ها

سخنرانی مدیرعامل سازمان میادین شهرداری ارومیه در افتتاحیه نشست تخصصی سازمان های میادین کلانشهرهای کشور

سخنرانی مدیرعامل سازمان میادین شهرداری ارومیه در افتتاحیه نشست تخصصی سازمان های میادین کلانشهرهای کشور

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری ارومیه گفت: چشم‌انداز آتی سازمان میادین انتقال میدان میوه و تره‌بار ارومیه به خارج از محدوده شهری است

نویسنده: هادی فرجی/جمعه, 14 شهریور,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه، مهندس جلیل‌زاده در چهاردهمین نشست تخصصی سازمان‌های میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری کلانشهرهای کشور که در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: چنین نشست‌هایی فرصتی برای تبادل نظرات، انتقال تجربیات و معرفی فرصت‌ها و چالش‌ها است.

وی گفت: آذربایجان غربی با احتساب دریاچه ارومیه به مساحت بیش از 43 هزار کیلومترمربع در شمالی‌ترین نقطه جمهوری اسلامی و همجوار با کشورهای آذربایجان، ترکیه، عراق و ارمنستان با مرکزیت شهر ارومیه قرار دارد.

جلیل‌زاده خاطرنشان کرد: اساسنامه سازمان میادین ارومیه اسفند ماه سال 77 تصویب و در سال 78 یکی از حوزه‌های معاونت شهرداری قرار گرفت.

وی اعلام کرد: سازمان میادین شهرداری ارومیه در راستای توسعه میادین که امروز به عنوان بزرگ‌ترین میدان میوه و تره بار شمال غرب کشور و قطب اصلی عرضه محصولات کشاورزی به شمار می‌رود نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری ارومیه اعلام کرد: هم اکنون مساحت فعلی میدان تره بار بیش از 150 هزار مترمربع است که در کوتاه مدت 40 هزار مترمربع نیز افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: چشم‌انداز آتی سازمان میادین ارومیه انتقال میدان میوه و تره بار به خارج از محدوده شهری است و در این راستا مطالعات اولیه و مکاتبات با راه و شهرسازی در خصوص تایید زمین به مساحت 600 هزار مترمربع به منظور احداث میدان میوه و تره بار مکانیزه و هوشمند صورت گرفته است.

جلیل‌زاده با اشاره به بازارچه‌های موقت و دائمی عرضه اقلام مورد نیاز، خاطرنشان کرد: بازارچه‌های موقت در 45 نقطه شهر و دارای 458 باب غرفه است و در ارتباط با بازارچه‌ها و مجتمع‌های دائمی مجتمع تجاری و خدماتی پردیس آذربایجان به مساحت 600 مترمربع دارای 15 باب غرفه برای عرضه صنایع دستی و سوغات ارومیه فعالیت دارد.

وی ادامه داد: بازارچه فرهنگیان به مساحت یک‌هزار و 100 مترمربع با 25 باب غرفه در راستای خدمات عرضه نوشت افزار و ... فعالیت دارد و از جمله مجتمع‌ها بازارچه آبزیان بوده که با مشارکت جهاد کشاورزی به مساحت یک‌هزار مترمربع راه‌اندازی شده است.

جلیل‌زاده تصریح کرد: در غالب ساماندهی مشاغل شهری احداث مجتمع خرده‌فروشان با هدف جمع‌آوری و ساماندهی خرده‌فروشان در جهت حفظ منظر شهری در زمینی به مساحت 8 هزار مترمربع و 86 باب غرفه اجرایی شده است.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری ارومیه ادامه داد: پایانه کارگری در جهت ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی و عدم اجتماع آنان در معابر شهر به ویژه در ورودی‌های شهر در زمینی به مساحت  850 متر مربع احداث شده است

تعداد نمایش ها (1353)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

برای دادن نظر لطفا وارد شوید و یا ثبت نام کنید

x
آمار بازدید
دی ان ان